مصاحبه آرشیو خبر ها
از یوونتوس به خاطر این فرصت تشکر می کنم.

از یوونتوس به خاطر این فرصت تشکر می کنم.

 

 

خوان کوادرادو ، بازیکن جدید یوونتوس امروز در کنفرانس خبری شرکت کرد و به طور رسمی به هواداران معرفی شد. 

او با یک قرارداد قرضی یک ساله از چلسی به بیانکونری پیوست و در طی شش ماهی که بازیکن چلسی بود نتوانست جای خود را در ترکیب این تیم پیدا کند.

 

"چه مشکلی پیش آمده بود ؟ واقعا نمی دانم ! حقیقت این است که من یک بازیکن حرفه ای هستم  همیشه خوب تمرین کرده ام. به اندازه ای که میخواستم به من بازی نرسید اما همیشه برای بازی آماده بودم.

 

"این برای من یک قدم به عقب نیست. یک انتخاب است و بهترین انتخاب برای من. امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم و هرچه در توانم دارم برای این پیراهن بگذارم.

 

"از خدا و ایجنتم و یوونتوس برای این فرصت تشکر می کنم . این برای من یک چالش جدید است. من همیشه خوب تمرین کرده ام حتی زمان هایی که بازی نمی کردم.

 

"امیدوارم فرصت بازی در برابر رم را پیدا کنم. برای من یک افتخار خواهد بود. در برابر رم  بازی سختی در پیش داریم. باید با تفکر پیروزی به میدان برویم و قدم های محکمی در راه کسب اسکودتو برداریم.

 

گمانه زنی هایی در رابطه با اینکه کوادرادو چه نقشی را در ترکیب آلگری خواهد داشت مطرح است ، اما کوادرادو ابراز کرد که برای بازی در چند پست مختلف مشکلی نخواهد داشت.

 

"من در فیورنتینا با ترکیب 3-5-2 بازی کرده ام. من با نظر مربی بازی می کنم ، در تمرینات نیز تمام تلاشم را انجام میدهم ، و مربی تصمیم خواهد گرفت که از من در چه پستی استفاده کند.مطمئنا در یووه رقابت شدیدی وجود دارد، می دانیم که بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

 

" هنوز فرصتی دست نداده تا با مربی درباره نقشم در تیم صحبت کنم اما مطمئنا در روز های آتی بیشتر با هم در این مورد صحبت خواهیم کرد. 

 

" بازی در لیگ قهرمانان برای من اهمیت زیادی دارد . در لیگ قهرمانان گروه سختی داریم. اما مطمئنم که میتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و موفق شویم.

 

"شماره 16 را انتخاب کردم چون شماره دیگری آزاد نبود ( می خندد) اما حالا که فکر می کنم 16 ام روز تولد خواهرم است ! 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: